diumenge, 29 de maig del 2011

entre el timo de proa -recolzament i...BARÇA

He de començar dient que tinc una espeçial simpatía i també ,perque no dir-ho. admiraçió per en Toni Albert- M´agraden les persones senzilles i en Toni , ho es,  Crec que tots gaudim d´aquestes magnífiques sortides per la costa ampurdanesa, preçiosa  per çert,  mes en tant que ara si, coneixem aquests meravellosos recons , plens de forats  i coves en que entrem habitualment.
Ahir disabte varem costejar, literalmet, fins a Cala Pedrosa i ho varem pasar  de coña, pero jo aquesta nit  per culpa d´ell , d´en Toni he dormit malament.  Si , tal com ho sentiu, ahir vaig arrivar per veure el partit del Barça-! Campions de nou! i entre els nervis i segurament el cansament he tingut un somni, realment desconçertant. Intentaré explicarlo  -em trovave amb la samarreta del Barça al mig d´un camp de fútbol i no podía avançar sense entrar en tots els forats i recons en els que la pala no entrave, mentre els altres companys em demanaven que avançes i els pases la pilota. ! pero no podía, havía de regatejar totes aquellas roques donç els mister, que no era el Pep si no en Toni Albert em donave instrucçións de que fes recolzaments  avans de chutar que es el que jo volía.
En un moment donat, quan estave a punt de sortirmen em va dir que fes un timó de proa i allí vaig perdre molt de temps !quins nervis els companys em seguìen cridant! !què cony fots pásala ja d´un cop! pero el mar estave realment malament i no era fáçil.
Suant, m´he despertat, quan en Xavi Massanés havía demant el canví, lesionat, i en Toni li deia que aguantés perque quedave molt poc per  l´acabament del partit.
Finalment , com sempre pasa un es desperta i no sap...be, si que sap ! Ha guanyat el Barça ! en Xavier Masanes tan sols estave cansat i estará a punt per palejar aviat, pero jo no se si per anar a l´habitaçiò es normal que pasi per  sota el sofà, vagi al menjador , vagi a la cuina i salti la finestra, crec que es mes lent pero....  tampoc crec que sigui normal que em trovi fent el timó de proa amb la cullera de la sopa. pero  ...es clar ja savem que el Kaiak et canvia la vida.


Salut companys, en serio he disfrutat molt, fins la propera

MIQUEL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada