dilluns, 22 d’agost del 2011

aquells que sempre creuen tenir rao...sovint la perden







Mentre anave cap a Port Lligat al matí de disabte, pensave quantes coses han pasat des que tot va començar.
Matíns de tot tipus, sortidas d´hivern d´estiu i excursions .... llarges, curtes  ! qué mes dona! les hem fet .
Han pasat per aquí gent diversa..pensoen la Mariona, en Lluis , molts ,alguns no han tornat i d´altres esporádiquement , encara venen.

Ahir dels de sempre erem en Mutur, en Josep Flor i jo, be em perdonareu , pero en Mutur i jo som , i si que ho som dels primers.
Ho hem pasat fantastic, ha estat francament bó tot aquest temps, i l´escola del mar s´ha fet gran, ara som mes.
Pero continuem mantenint aquella iniçial.. esençia, que no hem de perdre mai, parlant dins del caiac com ho fem sempre, varem comentar tot alló del pasat i tot aixó del present....Es per aixó que quina importançia tenen els detalls si ens fan enfrentar els uns amb els altres amb bestieses, tots els que am frases lapidarias critiquen , actituds,  perden la raó al baixar a Port Lligat agafar un  rem i creuar boquelles , sa farnera. o... el que sigui....Ho seguirem fent ahir am el meu amic Alejandro , que va veure per primer cop la cova de l´infern vaig gaudir no de l´excursió., que tot i la falta d´ones va estar bé, si no de el que va gaudir ell en el mar.

Aixó, es el que m´agrada com quan fá anys baixave la carretera de Port Lligat, amb la curiositat de qui vindría, sense pensar tan sols en el mar , en les ones, amb gaudir amb riure amb les de sempre Anna, María, Patri i qui per allí es deixés caure amb l´unic i sa desit de remar unes hores amb companyía sempre agradable.
Quan ja marxant Alejandro em donave les graçies dient que alló havía sigut increible i me les tornave a donar  un altre cop, vaig entendre que aquella era l´esençia de l´escola d´en mar fer feliç a la gent i a nosaltre
mateixos, per tant !ben parits tots i totes els que aixó heu fet posible.!

Salut i fins disabte

Miquel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada