dilluns, 12 d’octubre del 2009

Ara que ja s´acabat l´estiu i queden enrere totes les vivençies, segurament es moment de pensar i reflexionar sobre tot el que em pasat, pero francament crec que no fa falta i jo tampoc en tinc ganes. El que si puc dir es que personalment he gaudit molt, pero encara he apres mes, molt mes i no parlo dels cursos d´en Pau Calero que evidenment han sigut uns mes que altres molt interesants i fets amb simpatia i molt bona disposiçio. El kayak es per mi molt important, qui em coneix ja ho sap, es per mi molt mes que una simple sortida, molt mes que remar, fins i tot mes que les grans ones i esculls que em fan viure i gaudir de situaçions previament çercades, es per aixo que quan no em sento cómode o crec que alguna cosa no es justa, la sensació es com si em poses un jersey que pica la pell i l´he de treure. Cada dia, cada moment, es diferent, res no tornara, i nosaltres tampoc, pero el mar, les roques, les cales i tot aquet magnific paratge segueix aqui i es mereix un respecte.
Aviat sera hivern, canvia el decorat (personalment m´encanta) anirem mes abrigats pero farem el mateix, sortir a navegar, ens mullarem, saltarem onades, farem el que el mar ens permeti perque el mar es disfraça pero mai canvia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada