dimarts, 25 de desembre del 2012

LLUNYANIES













Dissabte vam sortir i vam palejar per les estepes de Siberia i vam arribar a l’illa de Mallorca, la gran, i després per la tarda ens va arribar Nova Zelanda, mentre des de lluny sabíem del Estret de Magallanes. Som tots ells, i també la pena de la condició humana, a vegades individualista, conspiradora i excloent.

Érem Anna Giró, Tere, Pilar, Cristina, Nathalie, Nardo, Josep Parada, Josep Flor, Diego, Xavier Masanés, Toni Sbert, Miquel i jo. Feia dos dies que Diego havia tornat del seu viatge de catorze mil kilòmetres a Rússia, ple d’il·lusió neta i admirable; Toni Sbert ens visitava una mica apagat pel cansament; tots vam palejar fins Massa d’Or i després vam parar en un lloc del Cap de Creus, on vam xerrar i menjar.     

A la tarda vam fer dinar/reunió de Umiiartoq Escola d’en Mar a la nostra nova casa. Es va afegir Toni Albert, just arribat de Nova Zelanda, Natalie Corcoll, Rubén i Nico. Vam parlar de Marta Duch que és en expedició al estret de Magallanes. Després vam quedar per fer reparació total de material amb l’ajuda de Toni Albert, vam plantejar la possibilitat de sortir dijous en lloc de dimecres, i jo vaig proposar eliminar el concepte de socis, és a dir, que ningú tingui que pagar, però van dir que es sentirien millor fent-ho, pagant. Cap problema, però vam insistir en que el fet de pagar no dona cap privilegi, ningú podrà dir jo pago, aquell no, doncs jo puc i aquell no pot. Tots som iguals, i qui paga és només per ajudar, res més.

Jo estic aprenent a callar, és sabut que el mal karma fa parlar, i cal desconfiar de qui parla molt. I callant diré només que des de Siberia arribaran meravelles, que Toni Albert és igual de feliç aquí que a Nova Zelanda, que Toni Sbert és en la terra dels Lotofags, que Marta Duch és rica i admirable, i que nosaltres continuem navegant, plens d'anims.


Aquest dimecres es sortirà pel matí i per la tarda. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada