dissabte, 20 d’octubre del 2012

ALEGRIA Y SORT

Avuí estic lluny de Cadaques, i he estat contemplant ones molt fortes a Barcelona, al sortir del gimnás i avúi escriuré perque vull ferho sobre una alegría que he tingut aquesta setmana.
Divendres, en mig de la feina, complicada, estresant i que com ja saveu no m´omple gens va sonar el móvil... !misatge!... Toni Svert. ! Collóns... a veure si ja ha nescut!
!Meravellós una foto d´una nena`preçiosa que m´acabave d´enviar el meu amic l´entranyable mallorqúi.!
Quan la senyora a la que estave atenent va veure la meva cara ja em va dir que semblave molt content !
¡Bones notiçias !  em va dir... li ha canviat la cara (no se quina cara poso quan soc al banc, pero evidentment no es la mateixa que quan vaig en Caiac)
SI, Si... eh molt bones miri li vaig ensenyar la foto ! Ah molt maca , es familia seva!
Vaig qudar pensant un moment.... i tant sols vaig dir ...Es la filla d´algu molt espeçial per mi i estic molt content.
Tan aviat com vaig poguer, ja estave parlant amb en Toni , un plaer sempre, i m´explicave lo emoçionant que havía sigut el part i lo feliç que era, !M´ encanta aquest tio i la seva sensibilitat!
Ell sap que m´alegro molt i aviat li podré fer una abraçada i coneixeré a la seva filleta-
MARINA, BONIC NOM- !Quina sort has tingut preçiosa! Tens un  pare magnífic, per que ho será, ho sé
es una persona com poques, d´aquestes que valen la pena , d´aquestes que si fosin mes al mon no tindríem tants problemas estúpids que sempre ens busquem  tots plegats.
Dic que tens molta sort Marina, perque la vida , que ara comença per tú, i que desitjo sigui el mes bonica posible ja t´ha començat a somriure, quan al neixer has vist la cara dels teus pares, de la teva mare i del teu pare , aquest entranyable amic mallorquí amb el que he compartit i ho seguiré fent moltes hores de caiac.

ENHORABONA AMIC!, GAUDEIX I SIGUES FELIÇ

MIQUEL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada