dijous, 23 de maig del 2013

HIVERN ENCARA, TRAMUNTANA IRREGULAR

Avui hem fet una sortida irregular, estranya, amb tramuntana més forta, o al menys amb ratxes més fortes, del previst. Érem Nathalie, Albert i jo, i en un altre dia d’hivern, hem arribat a Cap de Creus, hem vist que les ones eren altes, i hem tornat amb dificultat, Nathalie ha tornat molt endins, lluny de costa, jo m’havia deixat el cap de remolc i em preocupava, Albert i jo teníem que entrar a les cales per no tenir la tramuntana de costat, i veiem a Nathalie endins però palejant aparentment tranquil·la, elegant, i sense esforç, però al trobar-nos a Portlligat Nathalie ens ha dit que ho ha passat malament, l’hi costava dirigir el caiac i tornar a costa.

Ha sigut cansat, diferent, ha estat força bé.

Dissabte Nathalie i jo no hi serem, demà volem a Londres, però la sortida es manté, també està anunciada tramuntana. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada