dissabte, 28 de juliol del 2012

continuaçio a som a l´ estiu

Començaré dient que els ordinadors de vegades fan coses rares i aques cop m- ha tallat l´escrit, en fi ....deia que el día ha anat força bé , pero que el mar ja es ple de  barques i gent que  reduexin força l´encant .
Volía ja fa un quants dias dedicar unes quantes ratlles al meu amic desaparegut...
Si, si l´home del cabell blanc, en Toni Sbert, que fa un mes aproximadament ha tornat a les illes.Mira amic (per que tinc l´honor de ser-ho), per motius personals et diré que no m´agaraden els comiats i menys encara de persones que apreçio, per aixó no et vaig dir res espeçial , crec que no calía, pero ara et vull fer saver  que et recordo, fins i tot !que collons! et trovo a faltar,  saps que et desitjo el millor i que ara que serás pare vull que sapigues que m´agradará saver com et va tot i com us troveu tu i la Miriam.
Se que estareu formidables  a ses illes, amb la teva familia . Jo dilluns torno a trevallar després dún magnific mes de juliol, i al tornar remant avuí cap a Port Lligat remave sol intentant ordenar ideas  he recordat molt les converses i he  sentir la neçesitat de dirte que ja formes part d´aquest entorn on hi han pasat tantes persones.Se que ens veurem aviat, quan sigui, mentretant !tinc els teus poemes! i tan sols penso , que aquesta nena que ha de neixer te molta sort de tenir un pare com tu, de veritat,

!Que fins sempre, sigui de debó!

MIQUEL

SALUT I ONES COMPANYS

1 comentari:

  1. Ei, Miquel, tu sempre tan humà i tan proper. Seguesc amb entusiasme les vostres sortides, que també són les meves, mentre vaig preparant la vostra vinguda a Mallorca.
    La Míriam i la Marina van creixent juntes, mentre jo me faig cada cop més petit, petit.
    Això sí, sempre vos duc amb mi...
    Mentre esperem que els vents i els deus ens tornin a ajuntar, fes bonda!!

    ResponElimina