diumenge, 25 de novembre del 2012


He deixat pasar temps....una mica de temps... crec que el sufiçient i ara voldría  escriure quatre ratlles, perque crec que ho he de fer.

A la vida no hi han dues coses, ni dues sutuaçións,ni tan sols dos moments iguals, mai res es igual.
Menorca va ser blave i lluminosa i Cabo Gata gris i mes fosc. ! I que !
Primer de tot dir que jo ho he pasat de meravella, he gaudit d´una companyìa magnífique, com sempre,
hem navegat en un mar i una costa, diferent, pero molt atractive, ens hem ajudat quan calía els uns als altres perque som bones persones i perque savem com fer-ho i tot i que no us enganyaré m´hauría agradat arrivar fins a playa de los muertos (també té collons el nom), vaig entendre i respectar la deçisió d´en Toni ja que així havía de ser.
I fins aquí Cabo de Gata.....ja es historia.
Ara m´agradaría dir el que jo voldría-
Fa molt temps que vaig en caiac i tothom sap el que m´agrada el mar, pero hi ha mes.... veureu a mi em fasçinen les ones, m´atrauen, gaudeixo entre elles , m´agrada remar amb ellas no contra ellas, se que es difíçil d´explicar pero es que aixó es el que sento, el mar es amic mai va en contra, de vegades et diu...!Ep t´estas pasant! i es quan s´ha d´anar en compte, ho se i ho respecto, així com respeto a tothom, ho he fet sempre. Pero es que hi ha lloc per tots, el mar es gran i versátil i a tots  ens pot satisfer.
Surto molt a navegar sol i m´agrada, i ...si ,m´agrada arriscar, es un bon repte, pero també m´agrada anar amb el grup fer broma, gaudir amb tots, ho pasem bé.
Dissabte pasat, quan tornave a Barcelona, desprès d´asistir a la presentaçió del magnific llibre d´en Puig, no em treia del cap L´Eduard, pensave en ell i amb el bon rotllo que tots hem tingut sempre amb aquest, ja amic, i entranyable bióleg, apasionat del mar, dels oçells i exçelent company, en totes les sortides.
M´agrada trovarte a Port Lligat, company, has de ser-hi, i se que tots pensen com jo-
La vida, com molt bé dius ja es prou dura, pero ens ofereix la posibilitat i l´oportunitat de gaudir.
! Aprofitem´la donç, collons!
!Ara que per fi, havíes entés que et dius Agustí! 
 Salut a tots i fins aviat

MIQUEL      

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada