diumenge, 17 de març del 2013

SORTIDA AL PANTA DE SAU

Aquesta ,. la de ahir disabte ha sigut una magnífique sortida, que s´ha fet una mica obligada per el mal temps del mar, pero que francament , crec que ha estat  molt gratificant.
Som, es ben çert, gent de mar, gent  a la que ens ha unit Cadaqués i evidentment l´escola d´en mar, pero ja fa temps espeçialment el temps que portem amb en Toni ( un cop mes graçies) ens hem obert a coneixer sempre per mar altres llocs i crec que aixó ens ha enriquit a tots molt perque ens ha permés gaudir de moltes mes aventures.
Som i jo el primer, uns pesats glorificant Cadaqués pero es que a tots ens fasçina aquest entorn, la prova es que regularment sempre ens anem trovant per sortir a remar i mai hem deixat de fer-ho.
Ahir quan anavem en Jordi Rotllan i jo cap al pantá de Sau desde Barçelona ho feiem contents de poguer fer aquesta sortida, jo ja ho coneixía d´altres cops pero he de dir que tot i que m´agrade el mar enjogasat i les ones , ahir em venía molt de gust.
La primera i segurament , per mi mes important alegría del día va ser veure de nou en Manel, l´entranyable okupa del gorro negre,  he de dir que m´agrade que hagi tornat, es importat i estic segur que com jo ,tothom es va alegrar. La segona  alegría va ser ja al pantá quan aixecant molt el cap jo i abaixant-lo mooolt ell, ens varem rertrorvar  "L´Home gran" Eduard Baulida, un tipus de vertitat espeçial i al que ultimament per feina veiem poc.! benvinguts i ben trovats els dos i tots els que venen a les sortides.
El pantá , que aquest cop era mes ple, es un lloc preçiós amb el seu tipic campanar que ens va permetre jugar una mica dins seu, ja veurem les fotos.
A nivell personal,  si m´ho permeteu hi ha dues persones, que no poden venir tot el que desitjen pero em donen molt bon rotllo, quan hi son, parlaré de María Giró guapísima amiga meva, que se que li encanten aquestes sortides i que tot i que va regalant ulleres  i tot tipus de coses que perd habitualment es un encant .
L´altre es el meu amic " profesor guillat" Lluis Torrent, que tot i no carregar ni un caiac, pero aixó si, dirigir les maniobres com ningú, el trovem a faltar quan no vé,
L´escola d´en mar es aixó, es tots , es aquest anar i venir de gent, persones totes elles convidades a tornar i a ser-hi quan vulguin,a gaudir , a compartir entre tots el cap de setmana  .
L´excuse per nosaltres es sempre el caiac, que a tots ens agrade. Som imperfectes pero tenim quelcom que es va crear ja molt de temps amb en Mutur i aquells caiacs tirats a la platja de Port Lligat ara s´han multiplicat, ja son molts mes, disposem de molt i molt bon  matertial i sobretot tenim moltes ganas de pasar-ho bé, que es el mes important.
De veritat, graçies a tots, es un plaer gaudir de la vostra companyía.

Salut a tots i ens veiem ben aviat per Cadaques!


MIQUEL

2 comentaris:

  1. Magnífica sortida. Les fotos estan penjades al Facebook de l'escola d'en mar. Passar en caiac per un campanar d'esglesia és fer-les de l'alçada d'un campanar.
    Un plaer compartir amb amics aquestes sortides.

    ResponElimina
  2. Ei les fotos tavessant el campanar, un 10 !! Molt bones, no sabia que hi havia salts d'aigua, si que dona de si Sau, bona excursió !

    ResponElimina