diumenge, 1 de setembre del 2013

PER A TU AMIC XAVIER MASSANES


Ja fa molt de temps, que vas venir a palejar amb tots nosaltres, es çert que amb el meu bon amic Toni Sbert, ( el malloquí poeta ensaimada de cabell blanc)  formaves un tandem interesant .
Els dos profesors que sempre hi eren, mai fallaven, tothom sap, i ell també com apreçio en Toni, no soc l´unic, pero avuí el protagonista ets tu... XAVIER. l´home tranquil, el magnífic company d´habitaçió meu en les dues estades, Menorca i Cabo Gata, el que no es nota pero hi es sempre, el que fuig de tota polémique, pero está disposat a escoltar sempre, l´home amable... que quan es coneix es fa estimar de debó.
Hem fet molt bones sortides tant a Cadaqués, com per tot arreu i hem xerrat molt, jo se que he xerrat molt....disculpem si de vegades potser masa. T´he de donar les graçies Xavier, saps estar, comportarte com un amic, quan tenía les meves migrañes a Cabo Gata, quan t´explicave els meus ....be  molts i moltes coses.
Es molt agradable tenir a prop una persona així, fan falte persones així, amb aquest silençis , que tant diuen i aquesta disposiçió sempre.
 Em dius que marxes, que t´en vas a trevallar a PUIGÇERDÀ..,t´han donat una plaça a  la seva escola i amic em sap greu perque també em dius que no podrás venir tant, pero que vindrás potser un cop al mes.
Així ho espero...perque , he de dir que et trovaré a faltar, m´agrada que els disabtes quan arrivo a Port LLigat hi siguis ! fas falta company!
Se, que t´anirá molt bé, perque ja m´has dit que es per un any pero que t´hi trovarás be perque t´agrada molt la muntanya ! segur que si!

Mentretant, el meu agraiment mes sinçer, per ser com ets, sinçerament crec que si en aquest mon existisin mes persones com tu tot seria millor,

UNA FORTA ABRAÇADA I FINS A SEMPRE XAVIER



MIQUEL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada