diumenge, 1 d’abril del 2012

tonyines i vaga

l´actualitat ens porta de nou a Port Lligat, on de cop em trovo sol.... i no veig ningu, miro el rellotje !que estrany! no hi es en Mutur .... i ja em poso a pensar ..si aquest , ara que ja surt a la tele, te un nou contracte amb TV3 , i ha de tornar a fer de mestre, o potser es a Sueçia... amb en Rostia, es clar... pero jo crec que ho hauría dit ......en fí. !Ah mira en Nardo! Ho la , es que en Mutur es a Lanzarote i jo porto les claus dels caiacs. ¿LANZAROTE? tot aclarit ha anat de vacançes uns días amb la Natalie(ja saveu aquella françesa de les galetes príncipe)
Cap problema , tot resolt, ens dediquem a baixar caiacs, pensant si serìem pocs , pero....de cap manera ..ja van arrivant, en Xavi, la Cristina i una amiga, la Pilar i en Josep, en Javi, en Diego i un amic seu, en fí , que cada cop hem de treure mes caiacs...de sobte i mentre saludave en Manel i també l´home mosquit...veig una cara coneguda ! Es clar! en Mr Bean! ! ha tornat!
L´amic "3,1416" apareix de nou.
Un cop a l´aigua em pregunten si deçidiré jo la ruta, contesto que anirem on vulgui la majoría, i la Pilar proposa anar a L´antic club Mediterrane.!perfecte! aixís ho feiem , en un mar tranquil avorridament tranquil,
Per un moment mentre remave i en una conversa entre en Nardo i en Javi sobre la reçient vaga del dijous, pensave el difíçil que es fer funçionar i entendres en aquest mon ! Sort que tan sols remem! !i que duri!.
En Manel, es despedeix avans d´anar al club med, donç tenía presa, ( segurament una reunió d´ocupes), ja se sap.
Els altres varem estar força estona menjant fruits secs, galetes i xerrant fins que vam deçidir tornar.
Com sempre la tornada va ser mes rápida, sempre es aixi i un cop a Port lligat , mentre guardavem tot, vaig pensar si trucar en Mutur i dirli que uns quants companys havíen deçidit no guardar res en senyal de protesta i deixar tot tirat a Port Lligat, mentre es pasejaven amb pancartes per la platja... pero vaig desistir, donç no era questió d´amargarli les vacançes i d´altra banda no crec que ningu dels que venim tinguem cap motiu per manifestarnos.
Ens veiem per aquí ben aviat !Bona Pasqua!

"a veure si els Deus ens porten unes quantes onades enjogasades, home"

Salut companys

MIQUEL

2 comentaris:

  1. Hey Miquel , gracias por tu escrito , hemos empezado el día con crisi de risa ...
    A très bientot
    Recuerdos de nuestra parte

    ResponElimina
  2. Hola Miquel, sóc en Pi, Mr. Bean, o com tu vulguis.
    Et passo el telf. del massatgista esportiu que em va treure la tendinitis al braç.
    Es diu ENRIC AURICH RABIONET. Telf. 972.56.81.07 c/ Major, núm. 9 de Sant Miquel de Fluvià. És una fava. T'ho asseguro, jo i mig Empordà.

    ResponElimina