diumenge, 27 de maig del 2012

TRANQUIL·LITAT

Ahir érem vuit, Pilar, Sergi, Mauricio, Diego, Javi, Xavier Masanés, Jordi Rotllán i jo, i vam palejar en un mar tranquil fins a Messina, després fins a la badia de Cadaqués, on vam parar a Portdguer per saludar Nathalie que estava venent  amb èxit total les seves obres fetes amb fusta a la deriva, fusta que nosaltres havíem prèviament apartat de la seva deriva arrossegant-les amb els nostres caiacs, i després vam tornar a Portlligat, un dia tranquil, amb molts peixos lluna, en vaig agafar un, bastant gros, i el vaig pujar al caiac, però les seves sacsejades em van fer pensar que em faria bolcar, i el vaig deixar anar, va ser un dia tan tranquil que no mereix més comentari.

Recordar que el proper 10 de juny, diumenge, anem a Colliure, que les places estan limitades pel número de caiacs,  i que cal apuntar-se responent el mail de Josep Flor.


2 comentaris:

  1. Bona tarda, m'agradaria iniciar-me en la navegació amb caiac, no tinc experiència però he fet un parell d'excursions guiades per la Costa Brava i m'agradaria recórrer el Cap de Creus. Organitzeu sortides? Es necessari tenir alguna experiència prèvia?
    Moltes gràcies!
    Sandra

    ResponElimina
  2. Hola Sandra. Sortim des de Portlligat els dimecres a les 15, i els dissabtes a les 9.30. Benvinguda. Si has fet ja excursions guiades, no hauries de tenir problema. Porta, això sí, ganes de palejar i de passar-ho bé. Abans de venir, consulta el blog, perquè potser que fem excursió i no sortim de Portlligat. El dia 10, per exemple, sortim des de Colliure, i no és segur que el dia 9, dissabte, sortim. Al blog ho direm.

    ResponElimina