dimarts, 27 d’octubre del 2009

A LA MATINAL LI VAREN FALTAR ONES

Personalment, era un día que em feia molta illussio, tot  era perfecte , feia sol i a tots crec ens venía molt de gust sortir de Cadaquès per enfrontarnos al riu i sobretot  a les ones que  normalment sempre hi son a la desembocadura del Fluviá.
Va ser molt bonic un cop anavem arrivant trovarnos al C Nautic de San Pere (  !collons, podrìa estar millor indicat!) i es feia estrany veure aquellas caras que sempre veiem a  Port Lligat ara en un lloc diferent .
Pero tan nosaltres com els Kayaks erem els mateixos , bé jo venía de Barcelona amb un company inoportú, el meu refredat, que ni per un moment i  tot i lo pesat que es va posar em va fer desistir .
Un cop presentat l expert en ones En Marc, els altres ja ens coneixiem varem anar baixant el riu tot gaudin d´un bonic paratge totalment diferent a  l ´habitual .
A la dreta del riu en Pau es va acostar a saludar un pescador am la seva  simpatia de sempre preguntan si picaven, l home crec que una mica intranquil  li va fer un senyal  indican que anés en compte am els fils i per dins deuria pensar , donç conec els pescadors, - potser si marxeu tindre alguna oportunitat-
Pero a lo nostre un cop arrivats al final i practicant una nica els recolzaments ( amb remullada per part meva)
en Marc ens va explicar el funçionament de les diverses formes d´ones i la forma d ´ enfrontarlas,  pero
...Sorpresa  - !no hi eren! o be eren poques i amb no gaire força.  !llástima perque reconec que tenía ganes d´emocions fortes. Pero no hi fa res- ho varem passar bé i aixo es el que compta. ! tornarem ¡

Mentre feiem el que podiem , surfejant, i gaudìn de les anecdótiques ones el cap em va anar a  uns anys enrera quan am un el meu petit primer Kayak de riu em revolcava per les ones de Por d´oguer on segurament vaig començar a apendre a  jugar amb les ones, evidentment am mes d´un ensurt.


Crec que seria de llei agrair en  Pau Calero l interès que ha demostrat en nosaltres i en aquest  i tots els altres cursos que em fet , aquest cop am en Marc i també el Françesc ens han fet veure noves versions del mon del Kayak,   Si aquest cop no hi havíen ones i seran un altre día,  aquesta ha de ser la filosofía , sumar sempre-

Pdta.  (reconec que añoro "ses buquelles"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada