diumenge, 18 de juliol del 2010

retorn a la citi i nostalgia

Escriure avui amb molt desordre, pero he de ferho perque he tornat fa poques hores a Bcn i com sempre que marxo de Cadaquès em poso molt trist- Aques matì nedant amb els companys que preparem la marnaton he pensat molt en aquests días i la conclusiò es que ho he pasat de meravella en  aquestes vacançes, si que es çert que tot es millorable, pero a la vida ens pasem el temps intentant millorar i potser no val la pena.
Varen ser días de sortidas i remades i amb el bon temps que hem tingut hem gaudit  sempre d´aquest meravellos mar, enrera queden ara les converses amb els companys com les que tenim l´amic Javi i jo sobre el mon , la polìtica i de tot una mica, les bromes amb tots i sobretot totes .
També varem acompanyar la verge del Carme en una curiosa procesó en la que em va semblar, segurament estic confos, que els capellans portaven un estrany neopre de color blanc força llarg i els escolanets també pero evidentment mes curt ..i jo ni bec ni he begut mai res o sigui  que no ho he imaginat, per çert patri, Natalia i d´altres que no vareu serhi, heu de saver que no esteu beneits per el capellá del neopre....en fi   jo em preocuparia.
En el pla individual hem fet sortides amb els nostres caiacs, anb L´Anna i  la Maria i la veritat he disfrutat molt, de tots els tipus de mar que ha fet,recordo sobretot un día amb moltes ones en el que estave  jo sol remant i prometo que no tenía ganes de tornar, ´potser un día alguna ment prvilagiada em podrá explicar aquesta fasçinaçiò que tinc amb les ones i els esculls. m´encanten.
I bé....ara he d´anar a preparar roba per demá..... i francament espero posarme la corbate i procuraré no deixarme el cubre ni el rem.... vull dir els pantalons llargs. Demá pot ser un día distret per mi per dirho d´alguna manera,  !Ah pero m´a´nimare amb el cap de setmana vinent, donç ja hi tornem Port de la Selva , la lluna plena, el sopar i el que façi falta.
Graçies a tots i Salut companys
MIQUEL HORMIGO

1 comentari: