dijous, 8 d’agost del 2013

IL-LUSIONS I ESPERANÇES




Quan ja fa unes dues setmanes, que soc a Barçelona i em trovo molt sovint dins el mar on m´hi paso hores nedant, entrenant sol i veient , peixos, meduses ( algunes m´han omplert de picades, les cabrones)
es llavors quan em resuta més fáçil pensar i en aquesta solitud de color blau, em venen al cap moltes coses.
Son moments, els actuals, de canvi, moments que hem d´estar alerta i tenir sensibilitat, no ens hem  de deixar enganyar per els , pesimistes i agorers de sempre, aquests no ens ajudarán i tan sols es queixen sempre, deixemlos de banda, ignoremlos, que es quedin amb el seu conformisme, pero aixó si !que no emprenyin!
Aquest juliol pasat he  gaudit d´unes vacançes, en les que he estat amb el meu fill Miquel, ell es una persone sensible, que tot i els seus 14 anys ja es va adonant de moltes coses, i al que no li, agrade gens el comportament, mes al contrari, de tots aquests personatges que famn mal a Catalunya i espeçialment als catalans.
En una de les sortides de caiac, varem descobrir , per part meva  am molta alegría la bandera estelada de SA RATA, no soc hipócrita, he de dir que em va encantar i a la tarda ,quan hi varem pujar em va fer una foto l´Anna Giró, fotografía que la veritat em va fer molt feliç.  Mireu jo funçiono per sentiments, per vibraçións i si he aprés quelcom en aquests anys es que no puc perdre el temps, no n´hia gaire i el que hi ha s´ha d´´ aprofitar, l´hem d´exprimir, gaudir al máxim,Hem fet molt bones sortides, amb el meu fill hem anat per tot el Cap de Creus i hem disfrutat molt, també he aprés molt d´ell,  a les persones se les ha d´escoltar, a totes.
Per aixó, a mi aquesta estelada que algú o alguns han  clavat a l´orella de sa rata m´encanta, em fa viure, m´ilusiona, aquesta i totes les que cada cop es van veient mes per tot el pais i que espero siguin un molt bon presagi en aquest camí ja llarg , pero cada cop mes curt.


SALUT COMPANYS I FINS DISABTE



MIQUEL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada