dilluns, 18 d’octubre del 2010

TRAMUNTANA, NÚVOLS, I SOBRETOT FESTA

El dissabte varem tenir una sortida estranya, incerta, poc habitual. Feia dies que s'anunciava tramuntana, però es va presentar a les deu, quan ens preparàvem per sortir. Érem Laia Eraso, Patri, Pilar, Toni Sbert, Josep Flor, Felipe i la seva filla Laura, Eduard Marqués i jo. Felipe i Laura no havien palejat mai i es van defensar força bé, sent de resaltar la voluntad de Laura que en capa moment va deixar de palejar. La tramuntana no era forta, potser força 4, però per un caiac doble amb principiants era un repte.

Quan vaig arribar a Portlligat, en Eduard ja portava uns peixos que havia pescat des de el caiac.  Recordeu que és l'autor del blog "Cap de Creus amb caiac", un blog magnífic, amb informació científica i de caiac, i amb un disseny i una constància envejable.  Mentre estàvem palejant varem comentar la possibilitat de fer activitats conjuntes. És bonic trobar-se els habitants del Mar d'Amunt i del Mar d'Avall i veure, com sempre passa amb els humans, que les inquietuds i les circumstàncies són força iguals.

Josep Flor, Felipe i Laura varen quedar a Jonquet, i nosaltres varem parar al Cano Sec perquè Toni volia banyar-se, però va fugir el sol i el bany va quedar per un altre dia. La tornada va ser fàcil, portats pel riu de tramuntana que tan bé coneixem.  Jo vaig passar per Jonquet a recollir a qui havia quedat practicant, i des allí en Josep va tornar amb el doble amb Laura, i jo vaig acompanyar a Felipe que anava amb un individual. Cap problema, el riu és noble i el dia acompanyava, encara que continuava sent variable i poc clar.

Recordeu que el dissabte no hi ha sortida perquè tenim curset, el diumenge anem a Jonculs per acompanyar nedadors (necessitem gent, confirmeu l'assistència) i el dissabte 30 a les set de la tarda farem festa/sopar/reunio.  És curiós que quan em trobo gent pel poble, tots em confirmen las seva assistència a la festa/sopar, és també humà i per tant comprensible l'interès per passar-so bé. De fet, espero que el dia 30 ens ho passem molt bé, crec que ens ho mereixem.
        

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada