diumenge, 31 d’octubre del 2010

quin tiberi disabte!

Som una gent estranya , jo sobretot, pero a mi ....ja m´esta bé els altres ...no tinc ni ideia
Ho dic molt convençut perque portem força temps sortin a remar i de tant en tant fem lo d `ahir ens ho pasem molt be en aquesta reunió- sopar. trovada, menjant i parlant uns amb altres.
Espeçialment tot el que vareu portar tots i totes era bonisim , pero encara era millor la bona disposiçiò en la que vareu colaborar ! Jo... que no vaig portar res , perdó- vaig gaudir espeçialment dels pastisos !bonisims de L´Anna i tot el que va portar Patri, Laia ,Nathalie, etc SOU UNS CRACS.
Els temes, contingut i conclusións de la reunió, ja les ha detallat en Mutur, per tant ja esta dit.
Tan sols vull dir, que quan dic que el merit dels cursos es d´en Josep, ho penso de veritat i també dic que no es que jo pases del tema, simplement ell va fer el calendari , li va fer seguir en Toni Albert i es varen anar seguint en la posibilitat de tots, jo per la neva part crec que s´ha de pensar en la gent de Cadaques sobretot l´hivern i per aixó farem el curs d´ones o cala Montgo el 21 de novembre si tot va bé.
D´altre banda m´agrada molt escriure i també ferho en el bloq, i vaig fent les meves entradas en les que acostumo a dir el que ha estat una sortida excursiò o qualsevol aconteixement.
La gent , colabora , el que pot o vol segons les posibilitats, jo crec i ho he dit sempre que dins el mar s´ha de ser solidari i ajudar i crec sinçerament que tothom ho fa, pero també respectem les personalitats de cada persona , jo mai posaría en perill niungú, ara bé m´agrada gaudir , m´agrada arriscar amb les ones i si puc ho faig, pero soc el primer en ajudar, remolcar i aconsellar si m´ho demanen.
Es molt important ajudar a pujar i baixar caiacs , material, etc i tots savem el que hem de fer.
També es important ser agrait i si algún día ve un convidad aquest te la obligaçio de marxar donant les graçies, es veritat que s´ha de ser amable i educat i ja que ve.... en fi ja m´enteneu
Crec de veritat que som bona gent, gent de bon rotllo, i les sortides son presidides per el bon humor, i aixó fa que tots tinguem ganes de sortir a la mar.
Moltes vegades a la feina em contento i m ´omplo pensant que estic baixant Port Lligat i agafo un Kayak i surto, i navego i disfruto, de veritat es el que m´agrada, soc afortunat, perque ho puc fer,

Miquel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada