dimarts, 6 de setembre del 2011

un altre any... marnaton.. la meva

Estic content, satisfet... he acabat una altre marnaton. Com sempre tot i la seva duresa, m´agradat molt ferla i sobretot entrenar, m´encanta fer-ho al mar, gaudeixo i tot i el risc m´agrada molt nedar sol.
Ja queden enrera tots els kilómetres fets, ja queda tot enrera....pero dins el mar puc pensar ...es curiós fora no em resulta tan fáçil, com allí dins mentre nedo.
El día de la cursa, evidentment que hi han nervis.....nomes faltaría la prova s´ho val, pero mentre estavem tot aquell exerçit de pinguins repartits entre el mar i les roques de Cala Jugadora, vos he de dir que tot i tenir d´esperar massa a que donesin la sortida , i veient els meus amic dels caiacs, jo era molt feliç i volía retenir aquells moments al cap.
De fet el que jo soc es un kaikista que neda, no pas un nedador que va amb kaiak. que jo ja m´entenc ,es molt diferent.
M´agrada que hi siguin no qualsevol ! els meus! tots ells, a part de la valuosa feina que fan, gaudeixo de la seva companyia. m´agrada entrar a l´aigua ja amb el neopre avans de la cursa i saludar i parlar amb ells que em donen anims , que em diuen coses ... es magnific
Mentre dura la cursa, es molt agradable quan....
els troves en un habituallament o durant el trajecte, us aseguro que el nedador agraeix tot aquesta compliçitat,
Es clar que aquesta cursa te fallos , coses a millorar pero els meus amics dels kaiaks, no tenen res que s´els pugui retreure, el vostre interés altruista es molt d´agrair desde el primer a l´ultim i si no que li preguntin al que va guanyar conm va agrair en Nardo que el conduis a la meta, o la aportaçió magnífica d´en Xavi que va acompanyar a l´ultima noia desfeta per l´esforç pero abraçada a ell mentre tothom aplaudía.
Tots , absolutament tots podeu estar contents, mereixeu, de veritat un reconeixement, per part meva, graçies moltes graçies... tornare a nedar, tornaré a gaudir....i espero de debó que amb vosaltres.

MIQUEL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada