dimarts, 26 d’abril del 2011

disfrutant i molt del kaiak

la setmana santa, pascua.... o com se li vulgui denominar m ha servit per gaudir moltisim del mar
El mar , que aquest cop estave com a mi m ´agrada , es a dir força mogut i amb  molte one m ha permés , com ho fa sempre, barrejarme amb ell i navegar i gaudir i oblidar i pensar i no pensar ,,
Divendres varem sortir Anna Giró.Josep Flo i jo en un día de pluja i de mala mar,( perdó no mala mar , el mar mai es dolent) mogut , enjoguesat .amb ones. Varem anar força lluny i palejarem amb molta força sense problemes de cap tipus donç tots tres savem com fer-ho- ja son  força anys-
De tornada i ben molls , per çert , encara varem anar a ses buquelles i tot i que em va tentar , aquest cop no es podíen travesar, i es que a pesar de la meva fama d ímprudent soc molt responsable quan vaig amb gent i mai he deixat a ningú penjat, ben al contrari i qui em coneix ja ho sap,
El día després tan sols erem Josep Flo i jo i la veritat es que ens varem clavar una pallisa de palejar important, el mar estave pitjor que l´anterior día i les ones eran molt pero molt altes, algùn cop et feia pensar que no la pasariem, excuso dir que vaig gaudir com feia temps.
Pero, es clar, jo vinc a Cadaquès a sortir amb Kaiak i diumenge, com no podía ser d´altre manera vaig tornar-hi aquest cop jo sol i en direcçiò Jonculs.mar diferent i negre , aquest cop pero amb menys ones, fantastic igualment, tinc la sort de que m´agrada palejar sol, amb grup i amb molta o poque gent i aixís avui dilluns quan pensave anar a nedar una mica, al final, vaig deçidir tornar a treure el Kaiak i aixis ho vaig fer, amb l´agradable sorpresa que quan ja enfilave buquelles vaig sentir que em cridaven desde Port- Lligat, era en Nardo i vaig retroçedir  a buscarlo i els dos també hem gaudit d´una agradable conversa  mentre palejavem, amb forta tramuntana, donç, m ha explicat que aviat embarcarà cap ales illes gregues i he de dir que es afortunat ja que pinta molt bé estar en un vaixell recorrent illes durant 15 dìes.
Resumint, que m´ho he pasat de collons, que per mi això es el que m´agrada i que soc feliç amb un rem dins el mar, que m hi trovo molt be , que carai! i que totes les bajanades del recargolat esser huma , perden força i es converteixen em ximpleries anecdótiques sense cap valor.
Ah també hem tingut la sort L´Anna Giró i jo de gaudir d´una magnifique conversa amb la Gemma i l´Albert que presentarán el seu llibre que ja tenim  ! i dedicat per ells! sobre çetaçis i animals marins !No hi falteu !

Salut i fins aviat
 MIQUEL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada