dijous, 30 de desembre del 2010

Un dia tranquil i dispers




Ahir varem sortir amb un mar quiet, un cel ennuvolat però que deixava escletxes de sol, i una disposició un tan indolent, semblava més una xerrada entre tots que una sortida al mar. Érem Nathalie Giordano, Pau Calero, Aitor, Josep Flor, Javi i jo, i varem palejar fins a la badia, on jo vaig rebre una trucada des de la furgoneta que portava les revistes de Sol Ixent, que presentàvem ahir, i mentre li deia al conductor que ho sentia però que no podia ajuda'l perquè jo era al mar. i que hauria de deixar les revistes al Bar Boia, i l'indicava on era el Boia, me'n vaig adonar que jo estava davant del Boia, encara que per mar. Vaig baixar, doncs, i vaig fer les gestions vestit de palista, tota una novetat. Després varem anar a Cala Nans, i tornar. Tot fàcil, plàcid, sense problema, un tan lànguid, potser perquè era possiblement la darrera sortida d'un any, un altre, que s'acaba.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada