dilluns, 25 de juliol del 2011

ADEU ADEU CADAQUES

SI, ja he marxat.....soc a la  çiutat.....de nou Barcelona.
Aquest matì, quan em posave el cubre banyera !ja hi som ! els pantalons, vull dir, els pantalons llargs, per ...que jo trevallo amb pantalon llarg, no estave gens de bon humor.... i si, molt desçentrat...el mar estave molt tranquil, perdó ...tornem-hi  ....que al carrers no hi havía gaire trafic, donç molta gent , Ja ha començat les seves vacançes.++

Tornar de Cadaques, o millor marxar del poble sempre em costa, aquest cop evidentment, també.
I puc ben dir que mentre nedave diumenge repasave ( sempre ho faig) els día viscuts aquest juliol.
Día plens d´una tranquila pero divertida activitat, nit de lluna, sortides de dimecres i disabte, el Carme...
Crec, que tot pasa i mai res es igual , pero  el çert es que han sigut unes magnífiques vacançes.... bé sempre es troben a faltar coses , situaçións, moments pero....! que hi farem! l´important es que el record es molt bó, personalment ho he pasat francament bé, potser... una mica mes d´adrenalina a les sortides..pero ....

Com diu el poema ....podré soportar marxar si m´hes permés tornar!
Puc ben asegurar que aquest matí al entrar a l´ofiçina no em recordave de res i...!M´encanta!  fins i tot mentre atenía un pobre home que em preguntave coses sobre la seva llibreta d´estalvi, m´he quedat com imbéçil mirantme la meva ma amb nostalgia donç i tenía dues grotas clavades !Quina meravella!


salut i gaudiu força....  Tornaré!      

MIQUEL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada