dimecres, 28 de març del 2012

Surant amb elegància

Avui quan he arribat a Port Lligat només he vist a l'Anyia i he pensat que fariem una sortida íntima i quan ja hi estavem engrescades ens han aparegut en Nardo i en Cesc. Com sempre els homes anaven xerrant i l'Anya i jo ja estavem a l'aigua que ells encara traginaven amunt i avall.
Hem enfilat cap a Cap de Creus gairebé per inèrcia enmig d'un mar dens ... d'aquells que et conviden a palejar amb un ritme lent i llarg ... entrant en un estat de meditació que t'acopla la palada a la respiració lenta i llarga.
Amb la ment en blanc hem arribat a Cap de Creus, a l'esquerrra teniem Encalladora i a la dreta una visió curiosa, amb una lleugeresa elegant surava Sa Rata enmirallada en un mar dens i pla.
Totalment relaxada he proposat fer una volta a Sa Rata però en Cesc amb posat murri m'ha suggerit fer la volta a les dues i ha estat d'allò més encertat. Només tombar Encalladora ens han embolcallat unes dunes denses que ens han fet moure en un desert en moviment i ens han portat fins a Sa Rata.
Tornant cap a Port Lligat ens han bressolat les ones de les barques de Roses que tornaven a Port ajudant a mantenir l'estat meditatiu que ens ha acompanyat tota la sortida d'avui. A l'esquerra les Messines també suraven com si fossin dos icebergs amb dos de més petits que treien el caparró.
M'he repetit una vegada més que no deixaré mai de resseguir aquestes roques per captar-ne tots els detalls i conèixer totes les cares d'aquest mar tan camaleònic.
Algú va dir que l'aventura pot ser perillosa però la rutina et pot matar ... i jo com va dir en Cruïff fa molts anys, afegiria que el kaiac em porta a la vida que la rutina gairebé em treu ...
Arribant ja, l'Anya amb les seves paraules m'ha fet baixar del meu estat ... una salida muy eficiente ... i he tornat a pensar que m'hi trobo molt bé enmig dels umiiartoq.
Com diu sempre el Míster dissabte matí més i moltes gràcies a tots els umiiartoq per estar sempre aquí quan us vinc a buscar.

Pilar

Pd: en Cesc m'ha dit que la foto de la boira a Port Lligat que ens va fer en Santiago va sortir a l'espai del temps a TV3. Mooolt bé!! últimament estamos que nos salimos!! ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada