diumenge, 19 de juny del 2011

agraiment i sinçeritat

Sovint penso, que el mon anirìa mes bé amb una bona dosi de sinçeritat, creieume es molt neçesaria.
De vegades un es trova sol en deçisiòns i se que no es gens fáçil.
Obro el meu escrit amb aquesta petita reflexíó,una mica per fer entendre que s´ha de parlar quan es pregunta
i no deixar de dir el que pensem ,tan sols per el fet (maleit fet) de quedar be.
Quan es deçidía que podíem fer si anar a port o sortir de la badía, era molt important donar l´opinio i no deixar sol al qui preguntave, en aquest cas en Mutur, que intentave fer el mes convenient.
Personalment , com aixi ho vaig dir , i tothom ho va veure jo era partidari d´anar a port pero també entenía que hi havía inconvenients,que per altra banda jo els considerave un aliçient ben atractiu.
Crec , per aixó que donades totes les çircumstançies, es va deçidir molt bé, la sortida  fantástique amb
un mar d´onades que ens fer gaudir moltisim i ho dic de veritat, em vaig divertir molt espeçialment la primera part de la nit.
L´ambient va ser exçelent tota l´estona i en el sopar a Jugadora varem riure i dir algunas bestieses(sobretot jo) que sempre va bé per desconectar del cada vegade mes complicat mon.
La conclusió es que s´ha de fer coses, les que siguin, s´ha de viure, s´ha de palejar i no vos diré les animalades que em van pasar pel  cap mentre nedave diumenge pero si que crec  que hem de complicar una mica les sortides per trovar aquest puntet d´adrenalina i aventura  tan gratificant.
Finalment crec que hem d´agrair a tots i totes que feu fotos (magnífiques per çert) donç a tots ens agrada veureles despres i qui les fa deja de palejar i s´entreten en ferles el millor posible.
Qui no va venir tindra mes ocasions per ferho i creieume val la pena.

Fins ben aviat companys, salut

MIQUEL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada