diumenge, 5 de juny del 2011

DIA D'HIVERN I LLUNA PLENA

Ahir vam tenir el regal d'un dia d'hivern quan ja tot era estiu. En un Portlligat gris, plujós i fins i tot fred, érem Jordi Rotllan, Toni Sbert, Miquel i jo. Plovia i va ploure quasi tota l'estona, però va ser agradable palejar fins Encalladora, fer-li la volta amb centrifugadora inclosa, després fer la volta a Massa d'Or, i tornar. Parlar, riure, no passar per cap escull, buscar el vent, i un dia més alimentant-se de mar, costa i recorregut.
Estem pensant en la propera sortida de lluna plena. La lluna plena és el dimecres 15. No és un bon dia per a tothom, i ho faríem el divendres 17, en principi des de Port de la Selva, és molt bonic sortir des de Port, i sopar a les roques. L'únic problema és que la lluna no surt fins a les 23.13, de manera que hi hauria un temps bastant llarg en que no es veuria res, res. L'altre opció és sortir des de Portlligat i sopar al Restaurant o a les roques. Ho parlarem, o deixeu opinions aquí al blog.
Dimecres palejarem, si el temps ho permet.

2 comentaris:

  1. Em sembla bé sortir divendres des de Port i sopar al Restaurant o a les roques. Crec que si sortim dora, es pot aprofitar que no es fosc del tot, i ben sopat, ja gaudirem de la negra nit.

    Jordi R.

    ResponElimina
  2. Bones!!
    jo m'apunto!! tinc unes ganes boges de palejar... dissabte em vaig adormir! serà que ho necessitava... quin desastre!
    a mi em fa més gràcia sopar per les roques o en alguna platja (cala bona, guillola, jugadora...)
    petons a tots/es

    ResponElimina